Cieľ vzdelávania: Cieľom seminára je detailne zoznámiť účastníkom so súčasným pohľadom na meranie výkonnosti značky a meranie efektívnosti investícií do značky a komunikácie. Účastníci sa zoznámia s najmodernejšími prístupmi, ukazovateľmi a ich interpretáciou a tiež ich možnosťami využitia. Súčasťou výučby sú tiež praktické prípadové štúdie.
Cieľová skupina: Seminár je určený pre vedúcich marketingu, pracovníkov marketingu a špecialistov, ktorý sa venujú tejto oblasti.
Obsah / program prednášky:
Súčasné prístupy budovania marketingového controllingu – Value Based Management a Customer Equity Management
Strategický a operatívny marketingový controlling
CRM a vytvárania poznatkov o trhu a zákazníkoch
Meranie a modelovanie hodnoty zákazníkov - životné cykly a segmentácia zákazníkov
Kľúčová hodnototvorná veličina - Customer Lifetime Value
Meranie efektívnosti marketingových aktivít – praktická aplikácia konceptu ROI
Marketingové plánovanie a reporting – tvorba marketingového plánu akcií a kampaní
Priebežné sledovanie marketingových nákladov
Daňové náležitosti marketingových aktivít
Meranie spokojnosti a lojality zákazníkov
Produktový a brand management v praxi
Sledovanie a riadenie ziskovosti produktov a oceňovanie hodnoty značky
Cenová stratégie, kanály obsluhy trhu, marketingová komunikácie a response zákazníkov
Zaujímavé ukazovatele v marketingu (KPIs) - systémy ukazovateľov
Zainteresovanie marketingových pracovníkov na raste predajnej výkonnosti
Podpora vývoja nových výrobkov controllingovými nástrojmi.
Jednotlivé okruhy budú demonštrované na konkrétnych príkladoch, ktoré budú účastníci riešiť spolu s lektorom.
Študijný materiál: Študijný materiál k problematike kurzu.
Prínos: Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom.
Variabilný symbol:
Cena: dohodou
Google AdSense
Registráciou získate prístup
k najnovším informáciám