|
|
|
Manažérske zručnosti
|
|
|
Komunikačné nástroje, vyjednávanie, |
|
|
prezentačné zručnosti, riešenie konfliktov |
|
Termín: podľa dohody |
|
|
Lektor: s dlhoročnou praxou |
|
|
Miesto konania: Bratislava, Slovensko |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 tréning |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Cieľom navrhovaného tréningového modulu je získanie nových praktických skúseností, prehĺbenie zručností a odstránenie zlozvykov v oblasti komunikácie, vyjednávania so zákazníkmi, obchodných a predajných zručností pre vybranú cieľovú skupinu vzdelávania – pracovníkov obchodného a zákazníckeho oddelenia. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Obchodný rozhovor orientovaný na zákazníka.
- Vyjednávacie zručností – vyjednávanie v obchodnom rokovaní.
- Riadenie vzťahov so zákazníkmi.
- Úspešná profesionálna prezentácia.
- Základy časového manažmentu.
- Zvládnutie stresu.
- Asertívne správanie.
- Zvládanie konfliktov a sťažností v komunikácii so zákazníkmi.
|
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom. |
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
|
|
|