 |
|
|
Komunikačné zručnosti
|
|
|
Buďte viac ako šéf, viac ako zodpovedný |
|
|
zamestnanec, viac ako líder.... |
|
Buďte človekom, na ktorého si ľudia budú pamätať, že mali tú česť pracovať s vami a poznať Vás |
|
|
Tréning/Koučing |
|
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: špecialista z praxe |
|
|
Miesto konania: Bratislava, Slovensko |
|
|
Časový harmonogram:4 x 1 deň (9:00 - 14:00, 1 h prestávka na obed) |
|
|
i |
i |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Úspešní manažéri, vedúci aj špecialisti všetkého druhu musia skĺbiť plnenie svojich úloh s tvorením a udržiavaním kvalitných medziľudských vzťahov. Úspešnejší sú potom tí, ktorí dokážu spolupracovať a skutočne viesť ľudí. Preto aj odborníci tvrdia, že vysoká úroveň emočnej inteligencie je často dôležitejšia ako vysoké IQ.
Cieľom kurzu je ukázať Vám a pomôcť Vám rokovať s ľuďmi dokonalým štýlom, vytvoriť si tento štýl a osvojiť si ho. |
|
|
Cieľová skupina:
Top manažéri, lídri, majitelia firiem, politici. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
Naučia sa:
- Porozumieť, čo to je emočná inteligencia a prečo je vo našom osobnom i profesionálnom živote dôležitá
- Základné prvky EQ, ako fungujú a ako ju aplikovať v praxi
- Základné znalosti sebaovládania, sebamotivácie, tvorenie správneho postoja sebadôvery
- Detailný rozbor ľudského správania a ovplyvňovania
- Ovládať umenie komunikácie, rétoriky a vystupovanie
- Vytvoriť plán rozvoja EQ v rámci svojho tímu
- Cvičenie na tréning EQ a komunikácie
|
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
|
|
Variabilný symbol: 112016 |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
Jazyk školenia: čeština, angličtina |
|
|
Rozsah: 4 dni |
|
|
Počt účastníkov: 1 |
|
|
|
|
|