|
|
|
Akadémia controllingu
|
|
|
BUSINESS PLANNIG a BPM - BUSINESS |
|
|
PERFOMANCE MANAGEMENT |
|
Termín: podľa dohody |
|
|
Lektor: s dlhoročnou praxou |
|
|
Miesto konania: Hotel Medium***, Tomášikova 34, Bratislava |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 seminár |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Program je zameraný na aplikáciu a využitie Business Performance Management v praxi a identifikáciu kľúčových ukazovateľov a meradiel výkonnosti firmy tvorbu efektívnych podnikateľských a finančných plánov. |
|
|
Cieľová skupina:
Manažéri z rôznych typov organizácií (podnikateľské, nepodnikateľské subjekty), controlléri, marketingoví pracovníci, ekonómovia, ostatní pracovníci z oblasti riadenia organizácií. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Manažérske informačné systémy, väzby controllingu na účtovný a odbytový systém podniku. Význam dátových skladov pre controlling.
- Finančný controlling a moderné smery jeho rozvoja. Výpočet a interpretácia ukazovateľov finančného controllingu. Cyklus cash to cash a finančné riadenie firmy.
- Ukazovateľ Economic Value Aded, WACC a cena za kapitál.
- Nákladový controlling. Jeho úloha v riadení podniku, transformácia nákladov na fixné a variabilné, krycí príspevok I až IV, väzby na EBIT, EBT a NOPAT. EBITDA a jeho tvorba.
- Výpočet životného cyklu podniku a stanovovanie cieľov v jednotlivých jeho fázach – zle postavené ciele = ohrozenie podniku do budúcnosti.
- Plánovanie predaja ako kreatívny proces manažérov. Plánovanie podľa produktov, zákazníkov a trhov.
- Plánovanie a kontrola marketingových nákladov a nákladov na obchod – investičné náklady, náklady na marketing, výskum a vývoj, ....
- Stanovenie obchodných cieľov a priority aktivít – ktoré produkty podporovať, ktorý segment.
- Controlling v procese business plánovania a hodnotenia výsledkov podnikania. Predpoklady vytvorenia kvalitného business plánu.
- Hodnotenie podnikateľských príležitostí – SWOT, trhové a konkurenčné analýzy, portfóliá.
- Tvar business plánov. Finančný model na hodnotenie citlivosti parametrov – citlivostná analýza. Sledovanie peňažných tokov.
- Rozhodovanie o investičných a marketingových nákladoch.
- Ohodnocovanie rizík.
|
|
|
|
|
|
Jednotlivé okruhy budú demonštrované na konkrétnych príkladoch, ktoré budú účastníci riešiť spolu s lektorom. |
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
- Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom.
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: 240,- € vrátane 19% DPH ( 200,- € bez DPH ) |
|
|
Cena: 7.230,24 Sk vrátane 19% DPH ( 6.025,20 Sk bez DPH ) |
|
|
|
|
|