|
|
|
Komunikačné zručnosti
|
|
|
Ako rýchle a efektívne riešiť malé, |
|
|
ale aj veľké problémy v tíme |
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: špecialista z praxe |
|
|
Miesto konania: Bratislava, Slovensko |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
V rámci tímu dochádza viac či menej často ku konfliktom. Tieto môžu mať na prácu pozitívny vplyv (súťaživosť, dosahovanie lepších výsledkov), ale i negatívny vplyv. Cieľom tohto workshopu je odstrániť negatívne vplyvy konfliktov a naopak využiť konflikty k prospechu tímu. |
|
|
Cieľová skupina:
Veľmi vhodné pre všetky tímy a ľudí, ktorí pracujú pod stresom. Takisto pre všetkých manažérov, ktorí sa chcú zdokonaliť v riešení konfliktov. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
Naučia sa:
- Rozpoznať príčiny konfliktu
- Fáza konfliktu a ako reagovať v každej z nich
- Ako pracovať s emóciami ľudí v priebehu a po konflikte
- Aplikovať asertívne správanie pri dávaní spätnej väzby
- Nastaviť štýl riešení konfliktov v rámci tímu
- Následne riadiť ľudí po vyriešení konfliktu a znovu obnoviť príjemnú atmosféru
- Súčasťou budú praktické cvičenia vo dvojiciach alebo v skupine
|
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
|
|
Variabilný symbol: 72016 |
|
|
Cena: 300,- € vrátane 20% DPH ( 250,- € bez DPH ) |
|
|
Jazyk školenia: čeština, angličtina |
|
|
Rozsah: 1 deň |
|
|
|
|
|