|
|
|
Akadémia controllingu
|
|
|
Tvorba a implementácia strategického |
|
|
riadiaceho systému Balanced Scorecard |
|
Termín: |
|
|
Lektor: špecialista z praxe |
|
|
Miesto konania: Bratislava |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Seminár je zameraný na hodnotenie výkonnosti firiem, tvorbu a implementácie metodiky Balanced Scorecard do riadenia firiem. Cieľom seminára je poskytnúť manažérom poznatky a návody ako vytvoriť efektívny strategický systém Balanced Scorecard. V rámci seminára bude vysvetlené jednotlivé kroky, ktoré musia manažéri urobiť a popísaná metodika tvorby tabuľky cieľov vrátane strategických máp. Bližšie budú objasnené metriky využívané v Balanced Scorecard a systém výpočtu hodnôt pre posúdenie výkonnosti firmy. Obsahovo seminár vychádza skúseností školiteľa, ktorý realizoval tieto systémy a získal výborné poznatky na ich efektívne využívanie v praxi riadenia organizácií ľubovoľného typu. Je určený najmä manažérom firiem, ktorí chcú zabezpečiť rast firiem a prekonať krízové momenty v ich riadení .
Seminár je jedinečný svojim obsahom aj zameraním a veľmi aktuálny pre dnešnú hospodársku situáciu. S takýmto obsahovým zameraním sa uskutočňuje prvýkrát.
|
|
|
Cieľová skupina:
Kurz je určený všetkým, ktorí majú záujem oboznámiť sa s vplyvom ekonomiky na riadenie firmy, ako aj iných typov spoločností. Určený je predovšetkým pre TOP manažment firiem, majiteľov, podnikateľov, stredný manažment, ekonómov, finančníkov a ostatných pracovníkov, ktorí sa podieľajú na riadení firmy. |
|
|
Obsah / program prednášky |
|
|
- Prečo zaviesť systém Balanced Scorecard (BSC) a aké efekty to prinesie organizácii.
- Ako preskúmať finančné a nefinančné ukazovatele a využiť ich efektívne pre potreby riadenia organizácie. Ako pristupovať k identifikácii a správnosti ich použitia.
- Metodický postup tvorby a implementácie systému BSC.
- Ako využiť poznatky SWOT analýzy pri stanovení stratégie firmy a ako ich premeniť na cieľové projekty
- Hodnotenie faktorov úspešnosti organizácie a benchmark v strategickom riadení.
- Využite poznatkov databáz firiem pri stanovovaní strategických cieľov a hodnotenia postavenia na trhu.
- Spoľahlivosť a kreditibilita dodávateľsko-odberateľských firiem vo vzťahu k BSC.
- Ako vytvoriť strategickú mapu a využiť ju v riadení.
- Tabuľka strategických cieľov, jej zostavenie a používanie v praxi.
- Ako monitorovať a vyhodnocovať výsledky riadenia a prepojiť ich na procesné a projektové riadenia s cieľom zvýšiť úspešnosť firmy.
| |
|
Prečo sa zúčastniť práve tohto seminára: |
|
|
Seminár je jedinečný svojím obsahom a školiteľ tu odovzdáva svoje vyše 15 ročné skúsenosti práce v budovaní strategických systémov riadenia manažérom, ktorí chcú ďalej rásť a efektívne sa podieľať na úspechu firiem. Maximálny počet účastníkov je limitovaný po 7. |
|
|
|
|
|
Jednotlivé okruhy budú demonštrované na konkrétnych príkladoch, ktoré budú účastníci riešiť spolu s lektorom. |
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
- Študijný materiál k problematike kurzu.
- CD s aplikačnými programami k problematike.
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: 240,- € vrátane 20% DPH ( 200,- € bez DPH ) |
|
|
|
|
|