|
|
|
Komunikačné zručnosti
|
|
|
Praktické komunikačné zručnosti |
|
|
pre všetky povolania |
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: so skusenosťami z praxe. |
|
|
Miesto konania: Bratislava |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i 9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Cieľom školenia je donútiť účastníkov zamyslieť sa nad svojim komunikačným prejavom. Na základe nových informácií budú účastníci schopní vylepšiť svoje rokovania na verbálnej a neverbálnej úrovni. Naučia sa, ako správne odhadnúť človeka, s ktorým práve hovoria alebo budú hovoriť tak, aby bola dosiahnutá vzájomná zhoda. |
|
|
Cieľová skupina:
Školenie je určené všetkým:
- zamestnancom, ktorí pracujú s ľuďmi
- absolventom a novým zamestnancom
- všetkým, ktorí sa chcú zdokonaliť v komunikácii a skutočne dobre ovládať toto umenie
|
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Základy komunikácie (test, neverbálna komunikácia, verbálna komunikácia, komunikácia v práci ...)
- Empatia a asertivita (význam asertivity, typy správania, asertívne práva, empatia, ako používať empatiu ...)
- Stres (príznaky stresu, riešenie stresových situácií, druhy stresu, vnímanie stresu ...)
- Správna komunikácia (počúvanie, vedenie pohovoru, rokovania s klientom, rokovania s nadriadeným / podriadeným ...)
- Riešenie ťažkých situácií (konflikty, manipulácia, manipulačné techniky ...)
- Motivácia
|
|
|
|
|
|
Súčasťou sú praktické cvičenia vo dvojiciach alebo v skupine. |
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
|
|
Variabilný symbol: 22016 |
|
|
Cena: 300,- € vrátane 20% DPH ( 250,- € bez DPH ) |
|
|
Jazyk školenia: čeština, angličtina |
|
|
Rozsah: 1 deň |
|