|
|
|
Manažérske zručnosti
|
|
|
KOMUNIKÁCIA S KLIENTOM |
|
|
|
– praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu |
|
|
Termín: 2 dni podľa dohody |
|
|
Lektor: s dlhoročnou praxou |
|
|
Miesto konania: podľa dohody |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
- Ovládať zručností, ktoré vedú k úspešnému vyjednávaniu.
- Rozpoznať typy zákazníkov a vedieť zvoliť vhodný spôsob komunikácie.
- Vytvoriť pozitívny dojem.
- Reprezentovať spoločnosť.
- Zvládať aj problematickú komunikáciu s náročnými partnermi.
- Zvládať verbálnu i neverbálnu komunikáciu cieľavedomejšie a efektívnejšie.
|
|
|
Cieľová skupina:
Tréning sa zameriava na všetkých, ktorí komunikujú s klientom a uvedomujú si dôležitosť profesionálneho zákazníckeho prístupu a zanechania dobrého dojmu, najmä pre manažérov, obchodných zástupcov, nákupcov a pracovníkov so zákazníkmi. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Zásady úspešnej komunikácie
- Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie
- Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu
- Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh
- Argumentácia, námietky, konfliktný zákazník
- Win – win stratégia v komunikácii
- Vlastné predpoklady a tvorba vlastného prirodzeného štýlu vyjednávania
- Asertivita, agresia, pasivita a empatia
|
|
|
Formy:
Diskusia, simulácie, interaktívny nácvik, hranie rolí, prípadové štúdie, videonahrávky. |
|
|
Miesto konania môže byť aj u Vás:
Miesto konania: Košice – Bratislava (po dohode s účastníkmi), priamo v objednávajúcej firme pre počet účastníkov väčší ako 8. |
|
|
|
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
Cena: |
|
|
|
|
|