Home Contact us Site Map  
Mentis Fotka
 
   

odrazkaManažérske zručnosti

   
odrazkaKOMUNIKÁCIA S KLIENTOM

– praktiky  profesionálneho zákazníckeho prístupu

 

Termín: 2 dni podľa dohody

 

Lektor: s dlhoročnou praxou

 

Miesto konania: podľa dohody

 


Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia  

i

i9:00 - 16:00 kurz    


Cieľ vzdelávania:

  • Ovládať  zručností, ktoré vedú k úspešnému vyjednávaniu.
  • Rozpoznať  typy zákazníkov a vedieť zvoliť vhodný spôsob komunikácie.
  • Vytvoriť pozitívny dojem.
  • Reprezentovať spoločnosť.
  • Zvládať aj problematickú komunikáciu  s náročnými partnermi.
  • Zvládať verbálnu i neverbálnu komunikáciu cieľavedomejšie a efektívnejšie.
 


Cieľová skupina:
Tréning sa zameriava na všetkých, ktorí komunikujú  s klientom a uvedomujú si dôležitosť profesionálneho zákazníckeho prístupu a zanechania dobrého dojmu, najmä pre manažérov, obchodných zástupcov, nákupcov a pracovníkov so zákazníkmi.

 


Obsah / program prednášky:  


  • Zásady úspešnej komunikácie
  • Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie
  • Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu
  • Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh
  • Argumentácia, námietky, konfliktný zákazník
  • Win – win stratégia v komunikácii
  • Vlastné predpoklady a tvorba vlastného prirodzeného štýlu vyjednávania
  • Asertivita, agresia, pasivita a empatia
 


Formy:
Diskusia, simulácie, interaktívny nácvik, hranie rolí,  prípadové štúdie, videonahrávky.
 


Miesto konania môže byť aj u Vás:
Miesto konania: Košice – Bratislava (po dohode s účastníkmi), priamo v objednávajúcej firme pre počet účastníkov väčší ako 8.

 


   


Variabilný symbol:  


Cena: dohodou  


Cena:  



     
Google AdSense
a
 
 
 
Registráciou získate prístup
k najnovším informáciám