Home Contact us Site Map  
Mentis Fotka
 
   

odrazkaAkadémia controllingu

   
odrazkaCenová politika firmy
odrazkav čase turbulencii a krízy

Termín:

 

Lektor: špecialista z praxe

 

Miesto konania: Bratislava, Slovensko

 


Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia  

i

i9:00 - 16:30 kurz    


Cieľ vzdelávania:
Tvorba cien vo všetkých oblastiach podnikania rozhoduje o ekonomickej efektívnosti produktu i celej firmy. V čase turbulencii a krízy je tvorba cien o o to dôležitejšia, pretože tlaky zo strany zákazníkov a konkurencie sú tak ohromné  na znižovanie cien , že sa dostávame do situácie, kedy cena začína vážne ovplyvňovať našu celkovú efektívnosť  ba dokonca i existenciu firmy. Povedzme si preto, čo je potrebné s cenami a nielen s nimi vo firme robiť, aby sme i za takejto situácie obstáli.

 


Cieľová skupina:
Tento kurz je určený predovšetkým vedúcim ekonomických oddelení, investičných oddelení, ale aj ostatným vedúcim  pracovníkom firmy a pracovníkom, ktorí majú pred sebou profesionálny postup a potrebujú získať, alebo doplniť kvalifikáciu v oblasti podnikového riadenia a rozvinúť svoje manažérske vedomosti a zručnosti, v oblasti cenotvorby. Absolvovanie kurzu je dobrou investíciou pre vašu firmu i pre vašu profesionálnu kariéru.

Seminár je možné organizovať aj pre uzavretú skupinu (termín, miesto a obsah je možné dohodnúť podľa požiadavky záujemcu).

 


Profil absolventa:
účastníci na konci kurzu budú vedieť:

  • Aké sú základné zásady pri tvorbe cien ?
  • Aký je marketingový pohľad na ceny ?
  • Aký je ekonomický pohľad na ceny ?
  • Ako ovplyvňuje turbulentné prostredie a kríza tvorbu cien ?
  • Čo účtujeme našim zákazníkom ?
  • Ako ovplyvňuje cena produktov celkové hospodárske výsledky firmy ?
  • Je vhodné vyrábať a predávať aj stratové produkty ?
 


Obsah / program prednášky:  



  • Úvod -  legislatíva o cenách, základné definície, cena v trhovej ekonomike.
  • Súčasné turbulentné prostredie a jeho vplyv na ceny.
  • Marketingový a controllingový pohľad na ceny produktov.
  • Produkt a cena, charakteristika produktu., jadro produktu, vlastný produkt a doplňujúci produkt., stratégia produktu. životné cykly produktu a cena, produktové portfólio, vývoj produktu, ponuka a dopyt, postup plánovania produktu a ceny, tvorba cien v monopole a oligopole.
  • Čo účtujeme, cena a hodnota. analýza cien a ponuky zákazníka, kalkulácia nákladov a cena, tvorba a využívanie hodinovej sadzby pri niektorých druhoch produktov, normovanie práce vo výrobe, tvorba cien v službách a v obchode, využitie rozpočtu a predpokladov na tvorbu cien. ako súvisí cena s hospodárskymi výsledkami spoločnosť, využitie systému riadenia nákladov ABC na riadenie cenotvorby a obchodnej politiky firmy.
  • Faktory ovplyvňujúce rozhodnutia o cene, cena a ciele organizácie, cena a životný cyklus produktu, cena a trhová pozícia produktu, cena a spotrebiteľský dopyt, cena a očakávania zákazníka, cena a úžitok, psychologická tvorba cien.
  • Stratégie stanovenia ceny, stratégie pre existujúce produkty, stratégie pre nové produkty, taktiky cenových úprav, audit cenovej politiky firmy.
 


   


Študijný materiál:
 
Každý účastník dostane materiály autorsky spracované lektoromu.


Variabilný symbol:  


Cena: 240,- € vrátane 20% DPH ( 200,- € bez DPH )  


Cena  



     

 

Google AdSense
a
 
 
 
Registráciou získate prístup
k najnovším informáciám